2011. november 10., csütörtök

Mosható pelenka-Happy Bum, Swaddlebees, Alva

Rózsaszín Happy Bum-ban
Az új felfedezéseim az angol és amerikai pelusok. A neten keresgéltem, ma már rengeteg mosható pelenka gyártó van, nem tudtam melyiket válasszam. Aztán próba-szerencse alapon beírtam a keresőbe, hogy 'mosható pelenka Kecskemét'- és rátaláltam egy anyukára, aki árulja ezeket a termékeket. Kiderült, hogy nem is lakik messze tőlünk. Föl is mentem hozzá díszkísérettel (épp őszi szünet volt, mind a 4 lány jött) de azért tudtam válogatni-próbálgatni. Szeretem megfogni az anyagokat, megnézni amit veszek, főleg, ha ruháról van szó. Ezért örültem, hogy nem a netről kell rendelnem, hanem személyesen ki tudjuk próbálni. Mivel ők is ezt használják az ő tapasztalatai is segítettek a választásban. Először csak 1-1 db-ot hoztam kipróbáéni. Ezek zsebes pelenkák, van egy belső polárszerű anyag, egy zseb, ahova a betétet kell rakni, és egy külső, ami a vízzáró réteggel egybe van dolgozva. Ez az egész össze van varrva, én még egy plusz betétet teszek legfölülre. Ha nem ázik át, elég a fölső betétet cserélni. Sokkal kisebbek ezek a pelusok, mint a Monapel, jobban passzol Bogi fenekére és szárazabban is tartja a bőrét. Amikor leveszem róla nem olyan nedves a pelenka, mint a Monapeles. Nálam egyértelmű, hogy ezek a pelusok a nyerők. A poláros külsejű Happy Bum 2500 Ft, ennek a szabása is nagyon jó, a többi 1800 Ft, tehát kicsit drágábbak, de sokkal praktikusabbak és könnyebben kezelhetőek